هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی


قصد بنده از ایجاد این وبلاگ گردهم آوردن هواداران ایرانی بهترین بازیکن فوتبال جهان - کینگ لئو - هست. هر چند همین طور که معلومه این وبلاگ تازه تاسیس هست و هنوز راه زیادی رو در پیش داریم. اما خواسته من از شما دوستان عزیز این هست که با کمک ها و انتقادات سازنده این مسیر طولانی را برای من کوتاه تر بکنید و در کنار شما دوستان به مقصد نهایی خود برسیم.


سخنی هم با هواداران عزیز رونالدو و رئال مادرید داشتم . من از شما دوستان عزیز نمی خوام که این وبلاگ رو ترک کنید بلکه می خواهم در کنار ما باشید و در فضایی سالم و محترمانه گفت و گو (کل کل) کنیم اما با منطق و واقع بینانه و البته با مدرک !


و در انتها،نقش نظرات شما برای ارتقا سطح این وبلاگ غیر قابل انکار هست پس با نظراتتان من را در ادامه یاری کنید و لطفا در نظرسنجی ها هم شرکت کنید.


با تشکر.




        


مسی ، آتشفشان استعداد ها... :)


ویدئوی آنتونیا در اینستاگرام:
" اسکیت در یکشنبه ، اولین بار اسکیت بازی کردن یا یک معلم عالی..."

استعدادی دیگه از مسی این بار در اسکیت...!
این بشر یه روز منو دیوانه میکنه ... :))

حتما دانلود کنید...!

***لینک دانلود در ادامه ی مطلب**


ادامه مطلب ...

چند تا آمار از لئو بدیم...!


*-مسی در بارسلونا 70 تا بازی داره که توش 2 گل زده ، 19 بازی 3 گله ، 4 بازی 4 گله ، و 1 بازی 5 گله...!

*-تیم های مورد علاقه مسی برای گلزنی... 
اتلتیکو مادرید 20 گل
رئال مادرید 18 گل
سویا 16 گل
اوساسونا 16 گل
والنسیا 14 گل
زاراگوزا 14 گل

*-لئو 329 گل رسمی برای بارسلونا داشته که به ترتیب بیشترین گل زده در این ورزشگاه ها بوده...
نیوکمپ با 182 گل 
ویسنته کالدرون ( ورزشگاه اتلتیکو مادرید ) 9 گل
برنابئو 9 گل

:))))))


او به تــوپ طـــلا نیازی نـــدارد...
او خـــودش طــلا است...!


لئو:


" من در مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال 2013 شرکت میکنم...
من نمیدونم که برنده خواهم شد یا نه...
ولی شرکت در این مراسم همیشه برایم افتخار بوده و هست... "

- مصاحبه بارسا تی وی 

ای جووووووونم به این عکس...!


مصاحبه شاه لئو بعد از بازی با ختافه با شبکه بارسا تی وی :


" - دوری دو ماهه از میادین خیلی سخت بود ، چون عطش بازی کردن هیچ وقت از من دور نمیشد...

- من بدون درد بازی کردم ، خیلی خوشحالم ، احساس خوبی در تمرینات داشتم و لحظه به لحظه دارم بهتر میشم...

- در ترکیب اولیه برابر اتلتیکو؟ 
ما با تاتا و تیم پزشکی صحبت میکنیم تا ببینیم آنها چه تصمیمی میگیرند...

- برنامه من این است که در بارسا بازنشست بشوم ، همانطور که این را مردم میخواهند من هم میخواهم... من میخوام کل دوران فوتبالی ام رو در بارسا باشم...

- من بازی های زیادی رو از دست دادم ، الان میخوام به تیم کمک کنم ، من خودم را اول مدیون این باشگاه میدونم بعد از اون تیم ملی... "


مسی در فیس بوک :


" خیلی خوشحالم برای برد و برای بازی کردن دوباره با هم تیمی هایم...! تشکر فراوان برای حمایت شما...!"