هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

مسی و سوارز ؛ زوجی جدید و زهردار در نوک خط حمله بارسلونا

لیونل مسی و لوییس سوارز هر دو در بازی مقابل آپوئل نیکوزیا در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شدند و با پیروزی 0-4 مقابل این تیم، شبی پر گل را در خانه‌ی رقیب رقم زدند. این پیروزی بارسا را با 12 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر نسبت به پاریس‌سن‌ژرمن در رده‌ی دوم گروه F مسابقات جای داد تا تکلیف تعیین سر نشین این گروه به دیدار پایانی و رود در روی این دو تیم در 10 دسامبر کشیده شود.

  ادامه مطلب ...

کفش های جدید آدیداس برای لیونل مسی + عکس

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، کمپانی سرشناس آدیداس پس از رکوردشکنی و هتریک های لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا از کفش های جدید این بازیکن رونمایی کرد.


بقیه عکس ها در ادامه مطلب... 

ادامه مطلب ...

انریکه : مسی به سوپرایز کردن ما ادامه خواهد داد!

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ،  لوییس انریکه ، سرمربی بارسلونا ، به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت و از رکورد شکنی مسی ابراز خوشحالی کرد. ادامه مطلب ...

مسی: کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان شگفت‌انگیز است!

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در گروه E لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4 بر صفر از سد میهمان خود آپوئل نیکوزیای قبرس گذشت. در این بازی لوئیز سوارز (27) و لیونل مسی (38، 58 و 87) برای کاتالان‌ها گلزنی کردند. 

ادامه مطلب ...

آپوئل 0 - 4 بارسلونا ؛ پیروزی در شب رکورد شکنی دوباره مسی و اولین گل سوارز

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا موفق شد با 4 گل آپوئل نیکوزیا قبرس را شکست دهد. 

ادامه مطلب ...