هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

داستان مسی و یه پسر بچه 2...


صحبت های لئو درباره ی این ماجرا...


-خبرنگار: لئو دیروز ما با پدرت صحبت کردیم؛ در مورد اینکه تو نخواستی به اون بچه سلام کنی ... 


-لئو : بله منم امروز این خبر رو شنیدم که من نخواستم به بچه سلام کنم. این احمقانست. چرا من نباید بخواهم که به یک بچه سلام کنم؟!؟ من ندیدمش. 

-خبرنگار: آیا نگران این موضوع هستی؟

-لئو: مطمعنا...خیلی چیزا در موردش میگن.. چرا من نباید بخواهم به بچه سلام کنم؟! 
اصلا چنین چیزی نبوده... من خودم هم یه پسر بچه دارم و هم برادر زاده و هیچوقت چنین کاری در مقابل یک بچه انجام نخواهم داد.


لئو در اینستاگرام :


لئو این عکسو دیروز و قبل از بازی با ایران تو اینستاگرامش گذاشته...


تمرینات تیم ملی آرژانتین


مسی در تمرینات تیم ملی آرژانتین قبل از بازی با ایران...

کمتر از 8 ساعت دیگه تا تقابل مسی و ایران...

برای اولین باره که دوست ندارم مسی زیادگل بزنه...

فکر کنم مساوی عادلانه باشه از نظر من...!!!




کینگ لئو :


" ما آرژانتین هستیم...! اینکه جه تیمی حریفمونه مهم نیست...! "


داستان مسی و یه پسر بچه...

 قبل از شروع بازی آرژانتین و بوسنی وقتی که بازیکنان در حال آماده شدن برای ورود به زمین در تونل ورزشگاه بودند یه پسر بچه ی کوچولو دستش رو به سمت مسی دراز کرد ولی مسی اونو ندید و از بغلش رد شد...

حالا دیگه خبر گزاری و سایتی نبوده که مسی رو بکوبه و ازش بد بگه در حالی که معلومه اصن مسی اونو نمیبینه...

اینم لینک دانلود فیلمش برای کسانی که ندیدن...

دانلود


حالا اینم یه فیلمه دیگه که نشون میده مسی اون پسر بچه رو  ندیده...

دانلود


ولی خلاصه کینگ رسما از اون بچه عذرخواهی کرد و پیراهن امضا شدش رو بهش داده و حتی باهاش عکسم انداخته...

البته این عکسی که رو سایتا ی مختلف اومده به نظر من هیچ شباهتی با اون پسره تو فیلم نداره ولی چه کنیم...؟!


IRAN vs. Nigeria


اینم از قولی که داده بودم...
بازی ایران و نیجریه که صفر صفر مساوی شد و در کل یک امتیازه شیرینی بود...!

بچه های گل تیم ملی...!



هوادارن پرشور که 90 دقیقه مردونه ما رو تشویق کردن...!


اینم کارلوس کیروش که واقعا دمش گرم...!






اینم عکس هایی که در جریان بازی گرفته شده...!

هواداران آرژانتین...

خدایی دمشون گرم...! اصن احساس غریبی نکردیم انگار تو خونه ی خودمون بازی میکردیم...!

اینم چندتا عکس گرافیکی مسی و هواداران آرژانتین ...

به قول عادل فردوسی پور یه چندتا عکس منشوری هم بود که دیگه اونا رو نذاشتم...!