هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

لاپورتا یا بارتومئو؛ کدامیک پوگبا را به نیوکمپ خواهد آورد؟

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، خوان لاپورتا و جوزپ بارتومئو هر دو قصد دارند برای به دست آوردن رای بیشتر در انتخابات پیش رو باشگاه بارسلونا این وعده بزرگ را عملی تر جلوه دهند.  

شکل و نحوه این دو مدیر کاملا متفاوت است. در آن  زمان که قرار است به شکل رسمی باشگاه برای خرید ستاره ای همچون پوگبا پا پیش بگذارد، این جزئیات بسیار مهم هستند. خوان لاپورتا در جال حاضر به وضوح اعلام کرده که علاقه فراوانی به جذب پل پوگبا دارد، نظر او دقیقا مشابه نظر لوئیز انریکه است. 

مطمئنا بر همگان ثابت شده است که خوان لاپورتا با نفوذی که در بازار نقل و انتقالات اروپا دارد و نزدیکانی که همیشه با او بوده اند، کمتر هدفی می تواند از دستش دور بماند. شاید آخرین باری که لاپورتا وعده بازیکنی را داده و موفق نشده به آن عمل کند، آوردن دیوید بکهام در سال 2003 بود. درست است او در این کورس شکست خود اما با کشاندن رونالدینیو در همان سال، این عقب ماندگی را به شکلی باور نکردنی جبران کرد.

مدیر موفق سال های گذشته باشگاه بارسلونا می گوید شانس زیادی دارد تا ستاره جوان یوونتوس را به نیوکمپ بیاورد. لاپورتا از رابطه نزدیکش با مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا صجبت کرده است. آخرین باری که این دو برای انتقال یک بازیکن دور یک میز نشستند، جلسه ای برای توافق بر سر آمدن زلاتان ابراهیموویچ به بارسلونا بود که در انتها این اتفاق رخ داد و یکی از بزرگ ترین نقل و انتقالات تاریخ باشگاه صورت گرفت، هر چند که در عین حال به گفته بسیاری از کارشناسان، ضعیف ترین آن ها نیز بود.

به طور کلی، باید گفت کلید لاپورتا در باز کردن قفل این مذاکرات، رابطه بسیار نزدیکش با مینو رایولا است. مینو راحت تر از هر راه دیگری می تواند باشگاه سر سختی مانند یوونتوس را متقاعد کند تا ستاره اش را به فروش برساند. 

 

جوزپ بارتومئو، نامزد دیگر ریاست باشگاه بارسلونا است که برای خرید پوگبا اعلام آمادگی کرده است. او با توجه به نظر لوئیز انریکه با تاخیر وارد این مذاکرات خواهد شد. انریکه هیچ عجله ای برای اضافه کردن بازیکن 22 سال یووه به ترکیبش ندارد. بارتومئو نیز بر طبق این نظر عنوان کرده که هدف اصلی باشگاه و شخص خودش در فصل آینده، پوگبا خواهد بود. هر دو آن ها انتقال پوگبا در تابستان آینده را جالب تر می بینند. اما مشکلی که امروز به آن کمتر توجه می شود، مبلغ درخواستی رایولا از بارتومئو بوده که برای حقوق هر فصل موکلش نزدیک به 25 میلیون یورو درخواست کرده است.اگر این اتفاق رخ دهد، خیلی زود و به طور ناگهانی پوگبا به دومین بازیکن گران قیمت بارسلونا مبدل خواهد شد، بعد از مسی و جلوتر از کسانی مانند نیمار و اینیستا. 

برای موفقیت در این راه، بارتومئو کاملا به آریدو برایدا تکیه داده است و به خاطر قدرتی که برایدار در بازار نقل و انتقالات کشور ایتالیا دارد، بارتومئو با اعتماد به نفس کامل از آوردن پوگبا به نیوکمپ صحبت می کند.برایدا از فصل زمستان شروع به کار کرده و تا به حال چندین بار برای این انتقال به مذاکره با سران یوونتوس پرداخته است. قابل ذکر است که هر مدیری که بر سر کار بیایدو قصد آوردن ستاره بی چون و چرا تورینی ها را داشته باشد، باید با دو باشگاه سیتی و پاریسن ژرمن وارد جنگ معاملاتی شود. 

در انتها، این نظر لوئیزانریکه است که به این برنامه ها جهت خواهد داد. او اصرار دارد که هر مدیری که قصد دارد بازیکنی را مد نظر قرار دهد، باید ابتدا با شخص مربی صحبت کند و نظر او را جلب نماید.

حالا به نظر شما، اگر بخواهیم تنها جنبه انتقال پوگبا به بارسلونا را در نظر بگیریم، کدامیک از این دو مدیر ( خوان لاپورتا - جوزپ بارتومئو ) می تواند بهتر و راحت تر این مهم را به انجام برساند؟

نظرات 2 + ارسال نظر
المیرام جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 07:57 http://www.barandelchat.ir

سلام داداش گلم میشه یلینکم بما بدین تو سایت خوشگلتون خیلی ممنون میشم ازت داداشی دوست دارم کوچولوتم...چتروم باران دل چتwww.barandelchat.ir

amir پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 16:04 http://pesnews-online.mihanblog.com/

درود دوست عزیزی پیس تولزی.
من نویسنده pestools.ir هستم،ولی خودم هم وبلاگ دارم.
آیا حاظری با من تبدل لینک کنی؟؟؟؟

http://pesnews-online.mihanblog.com/

امیر نصراله زاده از pestools.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد