هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

فوری : آردا توران در نیوکمپ

به گزارش هواداران ایرانی لیونل مسی ، آردا توران ، بازیکنی که به تازگی به بارسلونا پیوسته است ساعتی پیش به بارسلونا رسید و راهی نیوکمپ شد.  
دقایقی پیش پرواز توران بر زمین نشست و او بالافاصله راهی باشگاه بارسلونا شد تا طبق برنامه ی قبلی جلوی لوگوی بارسلونا عکس بگیرد . قرار است فردا مراسم معارفه ی توران در بارسلونا برگزار شود . 


آردا توران پس از رسیدن به بارسلونا گفت : " این روز بزرگی برای من است . من خیلی خوشحالم . این برای زندگی حرفه ای من و برای کشور من بسیار مهم است که بخشی از تاریخ بارسلونا باشم " . 


برای مشاهده ی جزئیات بیشتر در زمینه ی مراسم معارفه به لینک زیر مراجعه نمایید . 

آردا ساعت 9.30 (به وقت محلی) روز 16 جولای قرارداد خود را با حضور خبرنگاران امضا خواهد کرد. ساعت 10 در نشست خبری حضور می باید و ساعت 11.30 نیز با پوشیدن پیراهن بارسلونا، وارد نیوکمپی خواهد شد که آن روز، ورود برای عموم هواداران، آزاد و رایگان است.
نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 19 تیر 1394 ساعت 00:59 http://niloofaraneh20.mihanblog.com/

در شب بیست و سوم، تقدیر نیکو و با برکت برای شما از خداوند متعال آرزو دارم.
6518

ممنون ، همچنین !

Amir Masoud.J پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 22:10 http://perspolis-champion.blogfa.com

سلام. لینک شدی. منو با اسم "پرسپولیس قهرمان،مرجع خبری پرسپولیس" لینک کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد