هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

سلتیک – بارسلونا: یک فوتبال ناب


مردان مارتینو پس از ثبت رکورد بهترین آغاز رقابت های لالیگا در تاریخ باشگاه، در غیاب مسی توانستند سلتیک را با یک گل شکست دهند.




بقیه در ادامه ی مطلب ...  

بارسا در مرحله دوم رقابت های لیگ قهرمانان، برای دیدار با تبم سلتیک به گلاسکو آمد. ورزشگاه سلتیک پارک برای آبی اناری ها کاملاً شناخته شده و آشناست؛ جایی که آنها طی یک دهه اخیر، چهار بار در آن به میدان رفته اند. آخرین رویارویی این دو تیم اروپایی فصل پیش رقم خورد. در بازی که بارسا در آن متحمل شکست 2 بر 1 مقابل این حریف اسکاتلندی شده بود. بدون شک بازیکنان بارسلونا می دانند که هنگامی که امشب وارد زمین بازی می شوند، چه انتظاری از آنها خواهد رفت




بدون شماره 10


بارسا با همه این صحنه ها از آغاز فصل آشنا شده است. از تیمهایی که بازی را هجومی و پر تلاش آغاز می کنند، تا تیم هایی که حمله و ابتکار عمل را به بارسا واگذار می کنند. تا اینجا، بارسا از همه این آزمون ها سربلند بیرون آمده است و رکوردی که به تازگی به ثبت رساندند نیز خود گواهی بر این ادعاست. همه این پیروزی ها در کنار فتح سوپر جام و پیروزی قاطع برابر آژاکس نشان می دهد که مردان مارتینو با آمادگی کامل وارد میدان شده اند.


اگرچه این بار بارسلونا قادر نخواهد بود که از لیونل مسی استفاده کند. بهترین بازیکن دنیا در بازی مقابل آلمریا دچار مصدومیتی از ناحیه ماهیچه پای خود شد و برای دو یا سه هفته دور از میادین خواهد بود. جوردی آلبا، ماسکرانو، پویول، کوئنکا و آفلای نیز سایر مصدومین بارسا بودند. بارسا از دو بازیکن تازه وارد خود، یعنی سرجی گومز و پاتریک نیز که از بارسا ب به جمع بازیکنان اصلی پیوستند، در فهرست بازیکنان بازی دیشب استفاده کرد.اما تاتا به آن ها میدان نداد.

نظرات 2 + ارسال نظر
forbidden love جمعه 12 مهر 1392 ساعت 23:01 http://f-barcelon.blogfa.com

خیلی وبت خوبه منم خعلی خعلی بارسا رو دوس دارم
موفق باشی

ممنون از لطفتون

شقایق چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 17:06 http://tamhatarini.mihanblog.com/

وبلاگت خبرنامه نداره از آپ شدنش خبردار بشم؟
لطفا وبلاگت رو توی دایرکتوری وبلاگم لینک کن تا هر روز بهت سر بزنم. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد