هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

نماینده فیفا: مسی واقعاً بهترین بازیکن جام جهانی بود


به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، هولیه معتقد است که عملکرد مسی در جام جهانی 2014 بسیار عالی بوده و او به حق جایزه ی بهترین بازیکن جام را برد. ادعایی که همه ی آمارها نیز آن را تایید می کنند.  


لیونل مسی ، ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از اتمام جام جهانی  در حالی به عنوان بهترین بازیکن این جام شناخته شد که بسیاری این جایزه را شایسته بازیکنان دیگری چون جیمز رودریگز و توماس مولر می دانستند. اما هولیه، سرمربی سابق تیم های لیورپول و لیون در گفت و گویی با موندو دپورتیوو در این باره گفت:


"من می دانم که شما با این انتخا شگفت زده شده اید، چرا که فقط بازی مسی در نیمه دوم جام جهانی را به یاد می آورید. اما این کمیته بر اساس سنجیدن تمام بازی ها تصمیم گیری می کند و مهم ترین نکته این است که او برای تیمش بهترین بازیکن بوده است. همچنین او در فینال بازی کرده است، چیزی که احتمال دریافت جایزه را افزایش می دهد.

"مسی در چهار بازی اول آرژانتین بر روی برد آلبی سلسته تاثیر گذار بوده است. در نیمه نهایی و در برابر هلند او پنالتی اول را گل کرد و تحلیل ها نشان می دهد که با کاپیتانیِ او تیم اتحاد داشته است. به خاطر این موارد ما جایزه را به مسی اهدا کردیم. مسی واقعا یک بازیکن کلیدی بود و به نظر من کاملاً شایسته کسب این عنوان بود. او تیم خود را تا فینال بالا کشید و باید این جایزه را می گرفت."
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد