هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

بارسلونا 1 - 0 رکرتیوو ؛ پیروزی بارسلونای نصفه و نیمه در اولین بازی دوستانه + عکس


به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، تیم بارسلونا تحت هدایت لوییس انریکه، موفق شد در اولین بازی فصل خود برابر رکرتیوو هوئلوا به پیروزی 1-0 دست یابد.

دیدار بارسلونا و رکرتیوو هوئلوا در جام کلمبینو سال 2014 برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند، زیرا لوییس انریکه دوران مربیگری خود در بارسا را با این مسابقه آغاز کرد. در دیداری که تک گل خوان رومن سرنوشت آن را تعیین کرد، اکثر بازیکان حاضر در زمین را بازیکنان تیم ب تشکیل می دادند. تراشتگن دروازبان جدید بارسلونا نیز در این دیدار، اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد. اگرچه او در طول بازی کار دشواری پیش رو نداشت اما در مواقع لازم، کار خود را به نحو احسن انجام داد.


ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار، شامل سه بازیکن از تیم اصلی (ماسیپ، مونتویا و سرخی روبرتو) و هشت بازیکن از تیم ب (ادگار ایه، بگنک، گریمالدو، هلیلوویچ، بوبانسکی، مونیر، آداما و نیه تو) بود. آبی و اناری پوشان با بهره گیری از سیستم 4-3-3 ابتکار عمل را از ابتدا تا پایان بازی در اختیار داشتند. اما آنها علیرغم داشتن درصد بالای مالکیت توپ، تنها موفق به خلق چند موقعیت محدود شدند. از نکات مثبت این مسابقه، می توان به بازی بسیار خوب آلن هلیلوویچ اشاره کرد که ستایشات بسیاری را به همراه داشت.

استراتژی دفاعی تیم رکرتیوو کار را برای بازیکنان بارسا دشوار کرده بود و آنها تنها موفق شدند توسط مونتویا و هلیلوویچ در دقایق 29 و 32 دو موقعیت گلزنی ایجاد کنند که آنها هم توسط دروازبان رکرتیوو مهار شدند.

انریکه در نیمه دوم، 11 بازیکن جدید شامل چهار بازیکن تیم اصلی (تراشتگن، بارترا، آفلای، دلوفئو) را به میدان فرستاد. این بازی می توانست محک بهتری برای دروازبان آلمانی جدید بارسلونا باشد، اما تیم رقیب موفق به خلق موقعیت چندانی نشد. در نیمه دوم بازی نیز بارسا حکمران میدان بود، درحالیکه دلوفئو بهترین بازیکن این تیم محسوب می شد و شوت دقیقه 66 این بازیکن، پایه گذار تک گل این مسابقه بود. اگرچه این شوت به طور ناقص توسط دروازبان تیم رکرتیوو رفع شد، اما خوان رومن با یک ضربه تمام کننده در ریباند تیم میمهان را پیش انداخت.

در ادامه بازی دونگو وارد میدان شد تا هر 23 بازیکنی که به آندلس سفر کرده بودند در زمین حضور پیدا کنند. در آن لحظات بازیکنان بارسلونا کاملا مسلط بر بازی شده بودند و با پاسکاری های متعدد خود، اجازه رسیدن توپ به تیم هوئلوا را نمی دادند. پس از گذشت چند دقیقه، دلوفئو با ضربه ای تماشایی توپ را به تیر دروازه کوبید تا بازی با نتیجه 1-0 به پایان برسد. بسیار دشوار است که بتوان با دیدن این بازی درباره بارسلونای این فصل نتیجه گیری کرد، اما باید اذعان کرد که تیم نمایش قدرتمندانه ای را ارائه داد و در پایان با شایستگی به قهرمانی جام کلمبینو دست یافت.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد