هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

مسی، نیمار و سوارز: سه گانه ی گلزنی


به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، لوییز سوارز ، مهاجم جدید بارسا ، پتانسیل گلزنی بیشتری به این تیم می بخشد. دارنده فعلی کفش طلای اروپا ، در کنار لیونل مسی و نیمار جونیور یکی از مهلک ترین خطوط حمله تاریخ فوتبال را شکل خواهد داد.  

فصل قبل ، ستاره ی اروگوئه ای با زدن 31 گل در صدر جدول گلزنان لیگ جزیره جای گرفت . این در حای بود که او شروع فصل را به دلیل محرومیت از دست داد . تنها کریستیانو رونالدو ،که در عنوان کفش طلا با سوارز شریک است ، توانست به تعداد گلهای او برسد . و حالا با بازی سوارز در کنار مسی و نیمار ، بارسا اطمینان دارد که وحشت را در دل مدافعین در قاره اروپا جای خواهد داد .
 

جشنواره گل

فصل قبل لئو مسی سومین گلزن برتر اروپا و دومین در لالیگا با 28 گل (در مجموع تمام مسابقات 41 گل ) بود و توانست امید های تیمش را برای کسب جام تا آخرین روز مسابقات حفظ نماید . به رغم از دست دادن مسابقات زیادی در طول فصل به دلیل مصدومیت ،  نابغه آرژانتینی همچنان از شانس کسب عنوان بهترین گلزن اروپا برخوردار بود .

نیمار نیز که فصل گذشته مشغول همهانگ شدن با فوتبال اروپا و دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت ها بود ، توانست 9 گل در مسابقلت خانگی لیگ و در مجموع 15 گل در تمامی مسابقات وارد دروازه حریفان کند . بعنوان بخشی از این خط حمله بی نظیر ، می توان اطمینان داشت که او در فصل دوم خود گل های بیشتری نسبت به فصل گذشته به ثمر برساند .

در مجموع ، نیزه سه شاخه خط حمله بارسلونا 68 بار در فصل قبل موفق به گلزنی شدند و این بدان معناست که فصل آینده در نوکمپ دلایل زیادی برای امیدواری و نگاه رو به جلو وجود دارد . گل ها تضمین شده اند ،و آن گل ها مطمئنا بارسا را به کسب جام هایی که آن ها را در گذشته از دست داده ، امیدوار خواهد کرد .

نظرات 1 + ارسال نظر
zivar یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 18:45

Faqat messi
Khodayish hal mikonam bash asasi
Qalbameeee

مسی ==>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد