هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

پیش بازی ویارئال و بارسلونا

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، لوئیز انریکه در اولین حضورش روی نیمکت تیمی که 8 سال برای آن بازی کرد، شب خوبی را پشت سر گذاشت و تیمش با گل های لیونل مسی و منیر الحدادی، توانست ال چه را در نوکمپ شکست بدهد اما مطمئنا دیدار امشب برابر ویارئال ، شرایط متفاوتی خواهد شد.  

بارسلونا؛ شب دشوار در ال مادریگال
در دیدار قبلی، منیر الحدادی، کلودیو براوو، جرمی متیو و ایوان راکیتیچ اولین بازی شان در لالیگا را برای بارسا انجام دادند و احتمالا امشب هم از ابتدا در ال مادریگال به میدان خواهند رفت. راکیتیچ در دیدار مقابل ال چه نمایش خوبی در خط میانی بارسا داشت و اگر بتواند همان عملکرد را در دیدار امشب ارائه بدهد، انریکه می تواند به پیروز تیمش امیدوار باشد. بارسا فصل گذشته به سختی در خانه ویارئال به پیروزی رسید و احتمالا امشب نیز 90 دقیقه دشوار را پیش رو خواهند داشت.

رافینیا و نیمار از روز جمعه به تمرینات بارسلونا برگشتند اما بعید است ستاره برزیلی در دیدار امشب از ابتدا به میدان برود. فرمائلن و مارک آندره تراشتگن همچنان به دلیل آسیب دیدگی غایب هستند.

 

ویارئال؛ تکمیل هفته خوب
شاگردان مارسلینو تورال هم فصل جدید را خوب شروع کردند و با دو گل لوانته را شکست دادند. آنها در میانه هفته قبل هم توانسته با پشت سر گذاشتن تیم قزاقستانی آستانه، راهی مرحله گروهی لیگ اروپا شوند.

ویارئال دو ستاره سابق لا ماسیا، جیووانی دوس سانتوس و خاویر اسپینوسا را در اختیار دارد و مارسلینو امیدوار است که با درخشش آنها بتواند به سه امتیاز دست پیدا کند. ضمن اینکه او به گلزنی دنیس چریشوف هم امیدوار است. میزبان در دیدار امشب اوکه چوکوو اوچه و بویان جوکیچ را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد