هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

ویارئال 0 - 1 بارسا ؛ غلبه آبی اناری ها بر اولین دفاع اتوبوسی فصل !

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در دومین دیدار خود در رقابت های این فصل لالیگا از ساعت 21:30 دقیقه امشب به وقت تهران در استادیوم قدیمی ال مادریگال به مصاف شاگردان مارسلینیو در تیم فوتبال ویارئال رفتند. 

در نیمه اول لیونل مسی روی یک ضربه آزاد تماشایی توپ را به تیر دروازه حریف کبوند اما ویارئال هم توسط توماس پینا صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه این بازیکن به تیر دروازه بارسا برخورد کرد . بارسا حاکم میدان بود ولی بنظر می رسید که توانایی باز کردن دفاع منظم حریف را ندارند ولی این ساندرو رامیرز که یکی دیگر از محصولات لاماسیا می باشد موفق شد که گل سرنوشت ساز بازی را بثمر برساند .

از بازی تیم لوئیز انریکه مشخص بود که این مربی از شاگردانش خواسته که بازی مبتنی بر حفظ توپ را همراه با سرعت و انرژی بالا در زمین پیاده کنند ولی بازی خوب حریف مانع از این شد که آن ها بتوانند موقعیت های زیادی خلق کنند ولی در نهایت در روزی که حریف شایسته یک امتیاز بود آن ها توانستند سه امتیاز شیرین را بدست آورند .

در این بازی دنی آلوز که فصل گذشته در همین ورزشگاه موزی که هوادارای حریف به سمت وی پرتاب کردند را خورد در مواقعی که صاحب توپ میشد با صدای سوت هواداران ویارئال مواجه می شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد