هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

حضور لوئیس سوارز در جمع کودکان سرطانی

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، لوئیس سوارز روز به روز بیشتر به زندگی در شهر بارسلون خو می گیرد. او در حال درست کردن وجهه تخریب شده اجتماعی اش در سطح دنیاست و به همین منظور، روز گذشته همراه همسرش "سوفیا بالبی" در بیمارستان سن خوان ده دیئو، حضور یافت تا از کودکان سرطانی این مرکز حمایت کند. 

 

سوارس در حاشیه این دیدار به خبرنگاران گفت : " حضور در میان این کودکان و کمک مالی و معنوی به آنها وظیفه هر انسانی است.از اینکه می توانم کمکی هر چند اندک به این بیمارستان کنم خوشحالم"

وی در پاسخ به سوالی در مورد حال و هوای این روزهای بارسلونا گفت : " از گلزنی های منیر و ساندرو خیلی خوشحال شدم. هر روز در کنارشان تمرین می کنم و می بینم که چه کیفیت بالایی دارند. مطمئنم که هر دو بازیکن می توانند به بارسا برای رسیدن به اهدافش کمک کنند.

در روز معارفه ام گفتم که در بارسا، بازیکنان با کیفیت زیادی وجود دارند. خوشحالم که دو بازی اولمان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. برای بازگشت به میادین بی تابم و انگیزه فراوانی دارم "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد