هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

دل‌بوسکه: مونیر بزودی به تیم ملی دعوت می شود

به وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، دل بوسکه می گوید بزودی منیر را به تیم بزرگسالان اسپانیا نیز دعوت خواهد کرد. منیر الحدادی برای تیم بزرگسالان مراکش هم می تواند به میدان برود و البته بدیهی است که فقط برای یک کشور می تواند بازی کند. 

 

این بازیکن 19 ساله که به تازگی به تیم اول بارسلونا را پیدا کرده است در بازی های پیش فصل این تیم هم مثل دو بازی اخیر در لالیگا درخشیده بود. درخشش این بازیکن در این دو بازی که از لالیگا گذشته باعث شده تا او به تیم زیر 21 سالاسپانیا دعوت شود.این بازیکن قبلا در تیم زیر 19 سال این کشور نیز حضور داشت.اکنون دل بوسکه می گوید بزودی منیر را به تیم بزرگسالان اسپانیا نیز دعوت خواهد کرد. منیر الحدادی برای تیم بزرگسالان مراکش هم می تواند به میدان برود و البته بدیهی است که فقط برای یک کشور می تواند بازی کند.

دل بوسکه در این باره می گوید: اولین گام برداشته شده و او برای تیم زیر 19 سال بازی کرده است.حالا او به تیم زیر 21 سال هم دعوت شده است.ما پیش از اینکه او را به تیم بزرگسالان دعوت کنیم نمی خواهیم مانعی برای او باشیم و اجباری در کار نیست .

دل بوسکه درباره ی بویان کرکیچ هم که قضیه ی مشابهی داشت به خبرنگاران گفت:ما بویان را وقتی در تیم اول بارسلونا یک تازه وارد محسوب میشد دعوت کردیم .چرا باید او را دعوت نکنیم وقتی اینقدر خوب است.در مورد منیر هم داستان همین گونه است.

سرمربی تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا آلبرت سلادس که در بازیهای پیش روی این تیم با اتریش و مجارستان منیر را در اختیار دارد مطمئن است که این بازیکن جوان بخش بزرگی از آینده ی تیم ملی اسپانیا خواهد بود. او درباره ی الحدادی می گوید: منیر شگفت انگیز است .ما مواظب او هستیم و کاری می کنیم که در این جمع احساس راحتی کند.ما برای آینده ی تیم ملی اسپانیا کاملا به او اعتقاد داریم.

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 00:01 http://www.varizesh3.blogfa.com/

سلام
دوست خوب من
خوبی ؟
وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری لذت بردم
راستی اگه مایل به تبادل لنیک هستی منو به اسم ورزش 3 لینک کن
خبر بده تا منم لینکت کنم .
عنوان : ورزش 3
http://www.varizesh3.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد