هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

دل‌بوسکه: مسی و رونالدو همیشه نمی‌توانند در اوج باشند

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، ویسنته دل‌بوسکه با اشاره به بحث‌هایی که در خصوص اُفت لیونل مسی 27 ساله وجود دارد، به نشریه ‌موندو دپورتیوو گفت: باقی ماندن در بالاترین سطوح برای مسی کار سختی است. او برای همیشه نمی‌تواند در اوج بماند. بازیکنان بزرگ مانند او و کریستیانو رونالدو همیشه ممکن است در برهه‌ای از دوران بازیگری خود اُفت کنند اما در اینکه او هنوز بازیکن فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود شکی نیست و خودش هم بارها این موضوع را ثابت کرده است، از جمله با نمایشی که در دو بازی نخست بارسلونا در فصل جدید داشته است. 

 

دل‌بوسکه که تیمش امشب (پنجشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فرانسه می‌رود، در ادامه به نتایجی که شاگردانش در جام جهانی 2014 کسب کردند، اشاره داشت.

او که مردانش در برزیل در مرحله گروهی وداعی زودهنگام با رقابت‌ها داشتند، گفت: برخی از انتقاداتی که از ما به خاطر آن نتایج می‌شود، دردناک است. برخی می‌گویند که اسپانیا در جام جهانی درمانده شده بود. قبول دارم که عملکردمان در جام جهانی فاجعه‌آمیز بود و بد بازی کردیم اما درمانده نبودیم. ما تیم خوبی داریم و هنوز هم فکر نمی‌کنم لازم باشد تغییرات فراوانی در این تیم به وجود آید.

دل‌بوسکه افزود: قبول دارم که در جام جهانی مرتکب یکسری اشتباهات شدیم اما باز هم می‌گویم که در فوتبال برای هر تیمی ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. اگر بخواهید وارد جزئیات شوید باید موارد همچون عدم آمادگی صددرصد دیه‌گو کاستا را در نظر بگیرید اما من روی چنین موضوعاتی تمرکز نمی‌کنم، چون بی‌انصافی است. من به دنبال بهانه‌تراشی نیستم اما کاستا در جام جهانی آن بازیکنی که ما می‌شناختیم نبود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد