هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

وقتی انریکه شرط اصلی مورینیو برای هدایت بارسا بود

چند روز پیش و در حاشیه نشست مربیان در نیون، ژوزه مورینیو در مصاحبه ای، به تعریف و تمجید از لوئیس انریکه سرمربی جدید بارسلونا پرداخت و برای او در پست جدیدش آرزوی موفقیت نمود.مساله ای که تعجب بسیاری از کارشناسان و علاقمندان به فوتبال، بخصوص در کاتالونیا را باعث شد.  
اما علاقه مورینیو به انریکه به سالها پیش باز می گردد.تابستان سال 2008 که بارسلونا پس از استعفای فرانک رایکارد، به دنبال انتخاب یک مربی جدید بود؛ از ژوزه مورینیو مربی وقت تیم اینتر به عنوان جدی ترین گزینه هدایت بارسا یاد می شد.

حتی تیکی بگریستین مدیر ورزشی وقت بارسلونا در لیسبون مذاکرات متعددی را با این مربی انجام داد. در طی این مذاکرات، مورینیو به بگریستین گفته بود که لوئیس انریکه را به عنوان دستیار اول خود می خواهد.

جالب است که بدانید؛ مورینیو در هر تیمی که مربی می شود؛ یکی از بازیکنان قدیمی آن باشگاه را به عنوان دستیار اول خود برمی گزیند و در بارسا هم قصد داشت تا با استفاده از روابط بسیار خوبش با انریکه در طول 4 سال حضورش در بارسلونا(دستیار بابی رابسون)، او را در کنار خود داشته باشد.

بعد ها مشخص شد که باشگاه بارسلونا به مورینیو اطلاع داده بود که بهتر است از گواردیولا یا اوزه بیو(مربی فعلی تیم دوم بارسا) به عنوان دستیاران خود استفاده کند.

اما در نهایت مذاکرات دو طرف به جایی نرسید و پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید بارسا انتخاب شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد