هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

کاستا: به زمان نیاز دارم

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، مهاجم برزیلی تبار تیم ملی فوتبال اسپانیا می گوید که هنوز در این تیم جا نیفتاده است و اگر کمی زمان به او دهند بهترین بازیها را به نمایش خواهد گذاشت.   

 
دیگو کاستا هر چند یک بازیکن برزیلی است اما ترجیح داد که تیم ملی فوتبال اسپانیا را بازی کردن خود انتخاب کند. او با اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۴ شرکت کرد و نتوانست بازیهای خوبی را به نمایش گذارد.

کاستا تا الان پنج بازی را با پیراهن تیم ملی فوتبال اسپانیا به میدان رفته اما نتوانسته برای این تیم گلزنی کند. او حتی در دیدار اخیر لاروخا برابر فرانسه هم نتوانست دروازه حریف را باز کند و مهمتر از آن اینکه او بازی ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت، این در حالی است که او در چلسی نمایش بسیار خوبی دارد و در هر سه بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر گلزنی کرده است.

اسپانیا باید در انتخابی جام ملت های اروپا به مصاف مقدونیه برود. کاستا در گفت و گویی که با روزنامه "مارکا" اسپانیا داشت به هواداران تیمش قول داد که به زودی موتور گلزنی او روشن خواهد شد.

او گفت: می خواهم با تیم ملی فوتبال اسپانیا گل های زیادی را به ثمر رسانم. باید اعتراف کنم که هنوز در تیم ملی اسپانیا جا نیفتاده ام و به زمان نیاز دارم. در چلسی همه چیز طبق روال است و من هم شروع بسیار خوبی داشته ام. می خواهم در اسپانیا هم روزهای خوبی داشته باشم. بدون شک در آینده بهتر خواهم شد و می خواهم بهترین بازیهای خود را برای تیم ملی فوتبال اسپانیا به نمایش بگذارم. بازی به بازی بهتر خواهم شد و تنها به کمی زمان نیاز دارم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد