هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

کنفرانس مطبوعاتی لوئیس انریکه پیش از بازی با بیلبائو

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، لوئیس انریکه سرمربی با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر اتلتیک بیلبائو پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. 

 

اتلتیک بیلبائو: برای سال های بسیاری است که من باشگاه اتلتیک بیلبائو را به خاطر ایده و فلسفه خاص خودش تحسین کرده ام. بازی برابر آن ها مرا بسیار نگران کرده است زیرا که تیم شان سرمربی و تمام کننده های فوق العاده ای دارد. آنها به خوبی حریف را تحت فشار می گذراند و برای جدال و مبارزه با آن ها باید در بالاترین سطح ممکن عمل کنیم

بازی با پیراهن به رنگ پرچم کاتالان: ایده جذابی است و امیدوارم با پوشیدن این پیراهن هواداران در بازی دشوار فردا بیش تر از قبل ما را حمایت کنند.

خستگی ناشی از بای های ملی: این گونه به قضیه نگاه نمی کنم. من برای سفرها و بازی هایی که بازیکنانم برای حضور در تیم ملی کشورشان انجام داده اند، ارزش زیادی قائلم. ما هفته متفاوتی را پشت سر گذاشتیم و باید ببینم که در نهایت چه ترکیبی از بازیکنان برای دیدار فردا مناسب تر خواهد بود.

کلودیو براوو: تصمیم نگرفته ام که کدام بازیکنان از ابتدا به میدان خواهند رفت، اما چیزی که مشخص است همچون همیشه ابتدا ترکیب تیم را به خود بازیکنان اعلام خواهم کرد و پس از آن رسانه ای خواهد شد. برای من تنها عملکرد در بازی ها و تمرینات است که اهمیت دارد اگر کلودیو تصمیم گرفت که برای رقابت بر سر جایگاهش در تیم زودتر از بازی های ملی برگردد تصمیم خودش بود و من نقشی در آن نداشتم.

مونیر الحدادی: از تیم جوانان اوو همراه دو یا سه بازیکن دیگر به تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای فوتبال بسیار نزدیک شده اند. او در حال حاضر بسیار خوشحال است و در دوران فوق العاده ای از زمان بازیگری اش به سر می برد اما هنوز کارهای فراوانی است که باید انجام دهد.

نیمار: انتظار دارم بهترین نیمار ممکن را در زمین مسابقه ببینم. او بازیکن ویژه ای برای ما است که  فشار های زیادی  را هم در باشگاه و هم در تیم ملی به خوبی کنترل کرده است. او در تمرینات روز گذشته فوق العاده آماده بود و همچون بسیاری دیگر از بازیکنان شرایط بازی و چراغ سبز تیم پزشکی را دریافت کرده است.

ژوزه مورینیو: در زمان حضور او در بارسا رابطه فوق العاده ای با یکدیگر داشتیم و از دیدن دوباره او در سوئیس واقعا خوشحال شدم زیرا که هنوز هم یکی از بهترین ها است.

جر و بحث مورینیو با گواردیولا در جلسه مربیان یوفا؟ شاید من خواب بودم! زیرا که من هیچ چیز ندیدم و هیج اتفاق خاصی بین این دو به وقوع نپیوست.

لیونل مسی: او برای بازی فردا آماده است و امروز بدون مشکل در تمرینات تیم حضور یافت.

ایتوراسبه: واقعا بازیکن جذابی است که پیشرفتش به خوبی ادامه پیدا کرده است او بازیکن بسیار شجاعی است که توانایی بازی در پست های مختلفی دارد و یکی از ستارگان  آنها به شمار می رود.

توماس فرمالن: مدافع میانی مورد علاقه من است. او گزینه های زیادی را به تیم اضافه می کند، سرزنی، بازیسازی از عقب زمین، جاه طلبی، انگیزه بالا، تجربه و ... او بازیکنی بود که در این منطقه به آن نیاز داشتیم.

ژاوی: او یکی از مهم ترین بازیکنان تیم در این فصل خواهد بود. او از نظر فیزیکی در این مدت پیشرفت زیادی کرده است و همچون سایر بازیکنان به روی او برای ادامه بازی ها حساب کرده ام.

دربی مادرید: ما باید به فکر سه امتیاز دیدار دشوارمان برابر شاگردان والورده باشیم اما اگر به نظر من باشد دوست دارم در بازی فردا هر دو تیم بازنده شوند (می خندد)


منبع : ورزش 11

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد