هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

بارسلونا 2 - اتلتیک بیلبائو 0 ؛ جشن استقلال همراه با درخشش نیمار و مسی

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، تیم فوتبال بارسلونا در هفته سوم لالیگا اسپانیا موفق شد در خانه و در سالروز جشن استقلال ایالت کاتالونیا با 2 گل اتلتیک بیلبائو را شکست دهد.
 

 بارسلونا در شرایطی به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت که این بازی تحت تاثیر جشن های سیصد ساله استقلال خواهی ایالت کاتالونیا قرار داشت. پیش از بازی، بنر بسیار بزرگی به همین مناسبت به اهتزاز در آمد و بارسا نیز با پیراهن هایی به رنگ پرچم ایالت کاتالونیا به میدان رفت.


در نیمه اول، بارسلونا با درخشش مسی و پدرو و همچنین فرار های خوب منیر، بار ها و بارها روی دروازه بیلبائو خطر ساز شد. ضمن اینکه بیلبائو نیز دو بار روی ضد حملات فرصت های خوبی برای گلزنی نصیبش شد؛ که یکبار با واکنش خوب براوو و بار دیگر با تیزهوشی ماسچرانو، بارسا از دریافت گل نجات پیدا کرد.


بارسلونا در این نیمه هر چه زد به در بسته زد. ضمن اینکه در دو صحنه، داور می توانست به نفع این تیم ضربه پنالتی اعلام کند. در هر دو صحنه به نظر می رسید که روی منیر خطای پنالتی صورت گرفته باشد. 


بارسا نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد. در این نیمه اتلتیک کاملا عقب نشسته بود. مصدومیت ماسچرانو باعث شد تا پیکه به جای وی به زمین بیاید. در اواسط نیمه دوم بود که منیر بارسا را به گل رساند اما به درستی کمک داور این بازی اعلامآافساید کرد.


کمی بعد انریکه این بازیکن را بیرون کشید و نیمار وارد زمین شد. همکاری عالی مسی و نیمار از این دقیقه فرصت های بیشتری را نصیب بارسا کرد. دقیقه 74، روی یک فرار عالی، ایکر مونیائین درون محوطه جریمه بارسا توسط پیکه سرنگون شد. در حالیکه بازیکنان بیلبائو اعتقاد به پنالتی داشتند داور بازی رای به ادامه مسابقه داد.


سرانجام در دقیقه 78 قفل دروازه باسکی ها شکست و نیمار روی پاس عالی مسی گل اول بازی را به ثمر رساند.6دقیقه بعد بازهم نیمار روی پاس مسی صاحب موقعیت گل شد و این بار هم او موفق عمل کرد.


بدین ترتیب،بارسا با دو پاس گل مسی و 2 گل نیمار، سد محکم بیلبائو را شکست و سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کرد.


انریکه با این پیروزی بدون گل خورده، موفق شد برای اولین بار در قرن 21 بارسا را در سه بازی متوالی بدون دریافت هیچ گلی به پیروزی برساند.


بارسا با 9 امتیاز با خیال راحت در صدر جدول ایستاده و منتظر نتیجه دربی شهر مادرید نشسته است.


ترکیب بارسا: براوو - متئو - ماسچرانو ( 45 پیکه ) - مونتویا - آلبا - راکیتیچ - بوسکتس - اینیستا - پدرو ( 78 ساندرو ) - مونیر ( 63 نیمار ) - مسی


ترکیب اتلتیک: ایرایزوز - ده مارکوس - گورپگی - لاپورته - بلانزایگا - میکل ریکو ( 83 ویگوئرا ) - ایتورآسپه - سوسائتا ( 64 ایبای گومز ) - بنیات ( 64 لوپز ) - مویائین - آدوریس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد