هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

بارسلونا 1 - 0 آپوئل ؛ برد خفیف ولی بی دردسر آبی اناریها

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا به اولین پیروزی خود در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا دست یافتند. 

از ساعت 23:15 دقیقه امشب و در استادیوم نیوکمپ شهر بارسلون شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در حالی که با 9 تغییر نسبت به دیدار ابتدای هفته برابر بیلبائو به زمین آمده بودند، به مصاف تیم نه چندان قدرتمند آپوئل نیکوزیا قبرس رفتند.

روند مسابقه در تمام طول 90 دقیقه شکل یکسانی داشت. آبی اناری ها با تکیه بر حرکات نیمار و مسی موقعیت های نصفه و نیمه ای را روی دروازه حریف خلق کردند و از آن سو تیم زرد پوش میدان از قدرت کافی برای ایجاد خطر بر روی دروازه مارک آندره تراشتگن که نخستین دیدار رسمی اش را برای بارسا انجام می داد، برخورد دار نبود تا شاگردان انریکه بدون به زحت انداختن خود و با کنترل بازی و مالکیت توپ بتوانند اولین پیروزی خود را در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به دست آورند.

ترکیب دو تیم:

گل :

دقیقه 28 (1-0): سانتر لیونل مسی از روی ضربه ایستگاهی را جرارد پیکه با ضربه سر خود به گوشه دروازه فرستاد تا شاگردان لوئیز انریکه 1-0 از حریف قبرسی خود پیش بیفتند.

آمار و ارقام بازی:

نظرات 1 + ارسال نظر
barca fans دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 20:18 http://barcaplace.blogfa.com

با تبادل بنر موافق هستید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد