هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

لوانته 0 - 5 بارسلونا ؛ گل زدن و گل نخوردن آبی اناریها ادامه دارد!

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا موفق شدند با بسته نگه داشتن دروازه خود در چهارمین دیدار رقابت های این فصل لالیگا و زدن پنج گل به حریف نه چندان قدرتمند خود در مجموع با کسب 12 امتیاز و زدن 11 گل و بدون گل خورده در صدر جدول رقابت ها تا پایان هفته چهارم قرار گیرند.  شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 23:30 دقیقه امشب در دیداری خارج از خانه به مصاف شاگردان خوزه لوئیز مندلیبار در تیم فوتبال لوانته اسپانیا رفتند.

نیمه نخست این دیدار همانند انتظار با مالکیت توپ بالای شاکردان انریکه همراه بود، اما این تیم میزبان بود که با ضد حملات سریع خود موقعیت های جدی را بر روی دروازه بارسا خلق کرد. سرانجام کاتالان ها در دقیقه بر روی پاس خلاقانه لئو مسی توسط نیمار به گل اول خود دست یافتند. پس از این گل بازی در اختیار بارسا قرار گرفت و آن ها توانستند توسط هافبک آماده و کروات این روزهای خود گل دوم خود را نیز برابر لوانته 10 نفره شده به ثمر برسانند.

نیمه دوم مسابقه با برتری مطلق آبی اناری ها برابر لوانته 10 نفره همراه بود  وآن ها با آ»دن بازیکنانی نظیر ساندرو رامیرز، سرجیو روبرتو و ژآوی هرناندز به آسانی بازی را کنترل کرده و  بر روی حملات خود و اشتباهات عجیب مدافعین و دروازه بان لوانته گل های سوم، چهارم و پنجم خود را نیز به ثمر رساندند و البته در ادامه روند رو به رشد خود در کارهای دفاعی یک بار دیگر دروازه خود را بسته نگه داشتند.

لحظات حساس بازی:

دقیقه 34(0-1): پاس در عمق عالی لیونل مسی را نیمار پس از پشت سر گذاشتن دروازه بان لوانته به گل اول آبی اناری ها تبدیل کرد.

دقیقه 44 (0-2): دفع ناقص مدافعان لوانته در پشت محوطه جریمه به ایوان راکیتیچ رسید تا ستاره آماده و کروات شاگردان انریکه با شوت سرکش و تماشایی خود اولین گل خودش را با پیراهن بارسا به ثمر برساند.

دقیقه 57 (0-3): باز هم پاس گلی از لئو مسی این بار ساندرو رامیرز را صاحب توپ کرد تا مهاجم 19 ساله بارسا با ضربه آرام و بغل پای خود اختلاف را به سه گل برساند..

دقیقه 64 (0-4): همکاری زیبای ساندرو و جردی آلبا در جناح چپ، با پاس رو به بیرون آلبا به پدرو همراه شد تا او نیز برای اولین بار در این فصل و در آستانه دروازه خالی بارسا برای این تیم گلزنی کند.

دقیقه 77 (5-0): اشتباه عجیب دروازه بان لوانته را لئو مسی با ضربه چیپ عالی خود با پای غیر تخصصی اش به گل پنجم شاگردان انریکه در این مسابقه تبدیل کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 17:50 http://arsenal-club.ir/

سلام سربزن
مر30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد