هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

مسی: کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان شگفت‌انگیز است!

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در گروه E لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4 بر صفر از سد میهمان خود آپوئل نیکوزیای قبرس گذشت. در این بازی لوئیز سوارز (27) و لیونل مسی (38، 58 و 87) برای کاتالان‌ها گلزنی کردند. 

 


ستاره آرژانتینی بارسلونا با هت‌تریکی که در این بازی کرد شمار گل‌های زده خود را در 91 بازی لیگ قهرمانان اروپا به عدد 74 رساند و رکورد 71 گل‌زده رائول در 142 بازی را شکست و عنوان بهترین گلزن تمامی ادوار این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد. کریستیانو رونالدو هم که انتظار می‌رود در بازی امشب (چهارشنبه) مقابل بازل سوئیس برای رئال مادرید به میدان برود نیز تا کنون 70 گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

لیونل مسی در پی این رکوردشکنی گفت: خیلی خوشحالم. رسیدن به این رکورد در چنین رقابت‌های مهم و زیبایی، شگفت‌انگیز است ولی در کنارش این بازی برای بارسلونا خیلی مهم بود و طوری بازی را مدیریت کردیم تا به سه امتیاز آن دست پیدا کنیم. ما بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم و برای پیروزی برنامه‌ریزی کرده بودیم و این برای‌مان خیلی مهم بود. می‌خواهیم این روندی را که در پیش گرفته‌ایم ادامه بدهیم و تلاش کنیم تا به اهدافی که در ابتدای فصل برای خود ترسیم کرده‌ایم، برسیم. بارسا همیشه تلاش می‌کند تا به اهدافش برسد و به مسیری که در پیش گرفته است، ادامه خوهد داد.

ستاره 27 ساله بارسا تصریح کرد: بازی آخرمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن هم بازی خیلی دشواری خواهد بود. ما پیش از این مقابل PSG بازی کرده‌ایم و در دیداری خارج از خانه مغلوب آنها شده‌ایم. پاریسی‌ها بازیکنان خیلی خوبی در ترکیب‌شان دارند و تیم شناخته‌شده‌ای هستند. آنها در این فصل پیشرفت خوبی داشته‌اند و همیشه تیمی قدرتمندی هستند ولی ما در نیوکمپ بازی خواهیم کرد و سعی‌مان بر این است تا با شکست پاری‌سن‌ژرمن جایگاه اول گروه را به دست بیاوریم.

مسی 27 ساله همچنین اخیراً با سه گلی که در پیروزی 5 بر یک بارسا برابر سویا زد، شمار گل‌های خود را در دویست‌و‌هشتادونهمین بازی لالیگایی‌اش به 253 گل رساند تا رکورد تلمو زارا، مهاجم اسبق تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو را بشکند و عنوان بهترین گلزن تمامی ادوار رقابت‌های لالیگا را از آن خود کند.
نظرات 1 + ارسال نظر
عطا چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 19:14

بله واقعا مسی بهترین جهان است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد