هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

بارسلونا 1 - اتلتیکو 0 ؛ اتلتیک باز هم از پس بارسا بر نیامد!

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در دیداری بسیار دشوار برابر شاگردان دیگو سیمئونه در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید این بار هم همچون یک شنبه شب گذشته با تک گل دیر هنگام لیونل مسی به پیروزی رسیدند.  

اتلتیکو در حالی پا به نیوکمپ گداشته بود، که هفته پیش رئال مادرید مدعی را با گل های تورس از پیش رو برداشته بود.

بارسلونا هم که با برد چند روز پیش مقابل همین اتلتیکو مادرید در لالیگا، با روحیه ای مضاعف به میدان آمده بود، بدنبال تمام کردن کار در نیوکمپ و اندوختن ذخیره ای مناسب برای بازی برگشت یود.

بازی طبق معمول با مالکیت توپ بیشتر برای بارسا و خطاهای متعدد شاگردان سیمئونه همراه بود. داور بازی که تحت تاثیر جو نیوکمپ قرار گرفته بود و به نظر می رسید بازی از کنترلش خارج شده باشد، در دقیقه 84 در سوت خود دمید و خطا بر روی بوسکتس را پنالتی اعلام کرد. لیونل مسی ستاره دوباره احیا شده بارسا، توانست از روی نقطه پنالتی قفل دروازه اتلتیکو را باز کند.

با این برد خفیف به نظر می رسد همه راه ها برای صعود دو تیم به ویسنته کالدرون ختم می شود. بازی برگشت هفته آینده برگزار می شود.


► شرح گل های بازی:

 

دقیقه 83: برخورد خوان فران بر روی سرجیو بوسکتس را داور مسابقه خطای پنالتی تشخیص داد تا لیونل مسی پس از آن که ضربه پنالتی اش توسط جان اوبلاک مهار شد در ضربه ریباند سر انجام قفل دروازه مادریدی ها را بشکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد