هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

الچه - بارسلونا ؛ اولین بازی نیم فصل دوم

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، دو تیم بارسلونا و الچه امروز در ورزشگاه مانوئل مارتینز شهر الچه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.  

لوئیس سوارز پس از حضور در بارسا دچار افت شده و انریکه قول داده او به روزهای خوب بازخواهد گشت و شروع این بازگشت، از بازی امروز خواهد بود.

الچه
الچه با کسب 17 امتیاز از 19 بازی، د ر رده ی شانزدهم جدول قرار دارد و تنها یک امتیاز با منطقه ی سقوط فاصله دارد. آنها به تازگی دیدارهایشان مقابل بارسا در جام حذفی را برگزار کرده اند که در یک دیدار، 5-0 و در دیدار دیگر 4-0 شکست خورده و مغلوب شدند. همچنین الچه در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده است. آنها در 5 بازی اخیر خود مقابل بارسا نیز در 4 بازی شکست خورده و تنها یک تساوی کسب کرده اند.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند و در حال حاضر با کسب 44 امتیاز، پایین تر از رئال مادرید در رده ی دوم جدول قرار دارند. در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی کسب کرده اند که دو پیروزی مقابل اتلتیکومادرید بوده است. بارسلونا همچنین الچه را در جام حذفی ، در مجموع 9-0 شکست داد و به نظر کار سختی مقابل انها نخواهد داشت. ژاوی پس از گذراندن مصدومیت، حال به ترکیب بازگشته و آماده ی بازی کردن است. آبی اناری ها مصدوم دیگری ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد