هواداران ایرانی لیونل مسی
هواداران ایرانی لیونل مسی

هواداران ایرانی لیونل مسی

اتلتیکو - بارسا ؛ جدال سخت آبی اناریها در ویسنته کالدرون

به گزارش وبلاگ هواداران ایرانی لیونل مسی ، دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا ، امشب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.بارسلونا بازی رفت را با تک گل دقایق پایانی مسی پیروز شد.   

اتلتیکو مادرید

شاگردان دیگو سیمئونه در حالی میزبان بارسلونا هستند که در این فصل، نتایج خوبی مقابل این تیم کسب نکرده اند. اتلتیکو در لالیگا به مصاف بارسا رفت که شاگردان انریکه موفق شدند 3-1 آنها را شکست دهند. همچنین در دیدار رفت نیز بارسا موفق شد با گل دقایق پایانی مسی، 1-0 آنها را شکست دهد. این نتایج، بر خلاف نتایج سال گذشته است که سفید و قرمزپوشان، مقابل بارسا خیلی خوب کار کردند و در چندین مقطع از جمله لیگ قهرمانانف موفق به متوقف و حذف کردن حریف خود شدند. اتلتیکو در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی داشته که 2 شکست متعلق به دو دیدار مقابل بارسا و تساوی متعلق به دیدار مقابل رئال مادرید بوده است.این روزها، اتلتیکو تقویم سختی را سپری کرده و با تیم‌های قدرتمندی روبرو شده است.


بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه برای رسیدن به نیمه نهایی کوپا دل ری، باید امشب از حریف خود حداقل یک تساوی کسب کنند. برخلاف فصل قبل، آنها این فصل مقابل اتلتیکو عملکرد بهتری داشته اند و تا به حال دو بار موفق به شکست دادن آنها شده‌اند. خط حمله ی بارسا متشکل از مسی، نیمار و سوارز، روزهای خوبی را سپری می‌کند و آمار آنها حداقل از مثلث حریف، یعنی بیل، بنزما و رونالدو، بهتر بوده است. انریکه با اتکا به همین مثلث، در دیدارهای قبل به شدت اتلتیکو را اذیت کرده است. بارسا روزهای خوبی را سپری می‌کند و در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی کسب کرده است. آبی اناری ها مصدوم خاصی برای این بازی ندارند و با ترکیب اصلی خود در میدان ظاهر خواهند شد.



تاریخ : 08/11/1393

ساعت : 23:15

پخش زنده : شبکه سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد